Poručivanje, plaćanje i isporuka robe
Poručivanje
Proizvodi istaknuti na web stranici trywellbe.ba mogu se poručiti elektronskim putem, tj. putem web stranice, i smatraju se poručenim u trenutku kada kupac kompletira proces narudžbe. Nakon toga kupac će putem e-maila dobiti potvrdu o zaprimljenoj narudžbi na adresu navedenu u svojim podacima.
Nakon izrade i obrade narudžbe, te potvrde prijema iste, kupac dobija obavještenje da je prodavač (trywellbe.ba) zaprimio narudžbu.
Po prijemu e-maila o potvrdi narudžbe, kupac više ne može samostalno mijenjati narudžbu online, već isključivo putem kontaktiranja korisničke podrške putem e-maila:
📧 pomoc@trywellbe.ba
⏰ Radno vrijeme službe za korisnike: radnim danima od 9:00 do 17:00 h.
Ukoliko neki od poručenih proizvoda nije dostupan na stanju, kao prodavač ćemo kontaktirati kupca nakon slanja potvrde o prijemu narudžbe.
Ugovor o kupovini se smatra zaključenim u trenutku kada kupac putem e-maila primi potvrdu da je njegova narudžba prihvaćena.
wellbe nastoji da dostavi sve proizvode koje je kupac naručio, ali zadržava pravo da odbije narudžbu u slučajevima više sile ili kada je izvršenje ugovorne obaveze znatno otežano.
U tom slučaju kupac će biti obaviješten odmah nakon potvrde narudžbe.
Plaćanje
Plaćanje se može izvršiti na sljedeće načine:
-
Plaćanje pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke od kurira.
-
Plaćanje platnim karticama – putem sigurne E-Commerce platforme (Visa, MasterCard, Maestro).
Cijene
Sve cijene su izražene u konvertibilnim markama (KM) i sadrže PDV.
Poručeni proizvodi će biti isporučeni prema cijenama važećim na dan narudžbe, objavljenim na web stranici.
Uslovi plaćanja, cijene, promocije i akcijske ponude važe isključivo u trenutku potvrde narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
U slučaju da dođe do promjene cijene proizvoda tokom obrade narudžbe, ili do tehničke greške u prikazu cijene, kupcu će biti omogućeno da odustane od kupovine ili da potvrdi kupovinu po novoj cijeni.
Konverzija pri plaćanju
Plaćanje karticama se obavlja u konvertibilnim markama (KM).
Ako je kartica vezana za račun u drugoj valuti, banka automatski vrši konverziju po svom važećem kursu, pa može doći do manjih razlika u naplaćenom iznosu.
Isporuka
Isporuka se vrši na teritoriji Bosne i Hercegovine putem ugovorene kurirske službe X Express.
Načini isporuke:
-
Na adresu kupca navedenu u narudžbi.
-
Preuzimanjem u paketomatu (ako je dostupna opcija u gradu kupca).
Kupac će putem e-maila primiti potvrdu o isporuci, broj pošiljke i link za praćenje.
Rok isporuke je od 1 do 3 radna dana, zavisno od mjesta isporuke.
Dostava se obavlja radnim danima, između 8:00 i 16:00 h.
Narudžbe poslane petkom ili tokom vikenda obrađuju se i šalju narednih radnih dana, u okviru navedenog roka.
Kurirska služba pokušava isporuku dva puta.
Ako kupac ne bude dostupan ni prilikom drugog pokušaja, pošiljka se vraća prodavaču, a ugovor se smatra raskinutim.
Poštarina
-
Trošak isporuke putem kurirske službe iznosi oko 9 KM.
-
Besplatna isporuka za narudžbe čija vrijednost prelazi 120,00 KM.
-
Ako se više proizvoda šalje u više paketa, naplaćuje se samo jedna poštarina (ili se isporuka vrši besplatno ako ukupna vrijednost prelazi prag za besplatnu dostavu).
Reklamacije na isporuku
Kupac je dužan da prilikom prijema paketa provjeri njegovo stanje u prisustvu kurira.
Ako primijeti oštećenje ambalaže ili proizvoda, potrebno je odmah zatražiti otvaranje paketa i sastaviti Zapisnik o reklamaciji.
Po prijemu zapisnika, korisnička podrška će kontaktirati kupca radi rješavanja reklamacije.
Oštećenja i nedostaci se moraju prijaviti u roku od 24 sata od prijema pošiljke.
Reklamacije podnesene nakon tog roka neće biti uvažene.
Kupac može kontaktirati kurirsku službu direktno ili našu podršku putem e-maila:
📧 pomoc@trywellbe.ba